Monday, January 2, 2012

Forever New Jewelry & Accesory Haul - 50% Off Sale

Forever New alışverişimin ikinci kısmandaysa aksesuarlar var. Bu süslü, parıltılı, taşlı takılara taçlara bayılıyorum.
Mesela aynı fiyat aralığında olan Bershka, Zara, Stradivarius'a giriyorum ve girmemle çıkmam bir oluyor, aylarca gitmiyorum sadece bir arkadaşım gitmek istediği zaman gidiyorum çünkü nefret ediyorum inanılmaz kalabalık mağaza, her şey her yerde, kasada kuyruk, deneme kabinlerinde boş yer yok, denerken kaç parça diye sorup elinize bir rakam tutuşturuyorlar, çok basit ve kalitesiz. Oralardan bir şey aldığımda sevemiyorum, hatta ben oralardan bir şey alamıyorum buna karar verdim. Ama Forever New öyle değil, tamam çok abartmak istemiyorum ama gittiğinizde daha rahat edebileceğiniz bir mağaza.


Pudra rengine bayılıyorum, bence esmer kumral sarışın olsun herkesin cilt rengine rahatlıkla uyabilecek bir renk. Yüzünüze renk katarken saçlarınızı yüzünüzden uzak tutmak için çok şık bir aksesuar.
Peach rhinestone headband


Bu da kocaman gümüş rengi fiyonklu bir taç, her yeri minik taşlarla kaplı, umarım düşmezler.
Vintage silver metal bow headband


Yine benzer metal bir taç, bunun da üzerinde çiçek ve kelebek var, kelebek taşlarla kaplanmış.
Gold butterfly&flower rhinestone headband


Zarif ve parıltılı bir küpe, ışıl ışıl. Krem renginde su damlası ve etrafı taşlarla kaplı. Altın rengi metal üzerine yapılmış.
Gold accented cream teardrop rhinestone earrings


Üsttekinin çok benzeri bir küpe ama bu daha büyük ve gösterişli.
Gold accented cream pearl earrings


Gümüş metal üzerine minik inciler ve parıltılı taşlarla kaplı çok şık bir küpe.
Silver metal, pearl & rhinestone fringe earrings


Her zamanki gibi yine taşlarla kaplı bir küpe, bu en gösterişli, en büyük, en parlak olanı.
Rhinestone statement earrings


Forever New'dan aldığım ilk kolyem, altın üzerine şeffaf şeftali rengi kocaman taşlarla kaplı bir kolye.
Gold & peach necklace


Son olarak bu yün saç bandını aldım, beğenmedim açıkçası bunu, yüzüme gitmedi, çok geniş olduğundan olabilir, zaten taçlara yeni ısındım :)
Knitted headband

No comments:

Post a Comment