Sunday, January 1, 2012

Forever New Clothing & Accesory Haul - 50% Off Sale


Fiyatları aynı civarda olsa bile ben nedense bu mağazayı Zara, Mango'yla aynı kefeye koyamıyorum, bana daha kaliteli ve şık geliyor, ama maalesef artık o mağazalar gibi her yerde açıldığı için bir kıyafet aldığınızda herkesin üzerinde görmeniz mümkün, o yüzden çok tatlı bir mont beğenmiştim ama almadım. Keşke getirdikleri ürünlerden binlerce değil de daha az getirseler, o zaman daha değerli olurdu bence. Her neyse bu kazak mağazadaki nadir kışlık kıyafetlerden biri, Avustralya kökenli olduğundan mıdır nedir henüz Forever New'a kış gelmemiş. İsmi "Knitwear, Juliette Oversized Cable Knit, Ivory Powder" referans için ben 8 bedenini aldım ve hiç de oversized durmadı. Resimde pek belli olmuyor ama hafif parıltıları var kazağın, yünün içinde incecik bir parlak ip örülmüş gibi.



Bu şortu uzun zamandır Forever New'da görüyordum. Uzun belli kıyafetlere bayılıyorum, annem hala bu modaya alışamamışlardan. Bence harika duruyor, 3 4 yıl öncesine kadar uzun bel mi? Asla! diyordu herkes ama şu anda çok "trendy", "fashionable". Her neyse şorta dönelim, tabuları yıkıp uzun belli kıyafetler giyip bluzlarını içine sokan kızlar sizi seviyorum!
Şortun kumaşı tıpkı bir perde, evet kesinlikle bizim salondaki perdelerden bu şort olur. Forever New'da 6 ve 8 beden arasında gidip geliyorum ve bedenler arasında büyük fark var, bu şortta 8'i denedim çok büyük geldi, 6 da biraz küçük, 7 olsa tam olacakmışım. Tabi ben her zamanki gibi iyimser davranıp küçük olan bedeni seçtim ama pek rahat olamayacakmışım gibi geliyor bu şortun içindeyken. Bu şortun adı "Rebecca Cuff Short, Tawny Rose".



Bu da çok tatlı bir çorap, pek sıcak tutacak gibi değil ama kalın yünden örülmüş. O yüzden kışın kıyafetinize hareket kalmak için ideal, böyle değişik çoraplara bayılıyorum. Çorapların hepsi tek beden ve bana tam oldu.
Bedenler alışkın olduğumuz gibi değil, o yüzden başta zorlandım ama şu anda alıştım. Asos'tan alışveriş yapıyorsanız eğer oranın bedenleriyle aynı değil, ben Asos'tan genelde 8 bazen 10 bile giydiğim oluyor, burdaysa 6 ve 8 arası gidip geliyorum. Asos'un bu bedenleri yüzünden alıp da giyemediğim, çok küçük ya da çok büyük gelen bir sürü kıyafetim var :( Neyse ki Forever New'ın burada mağazası var da deneyebiliyorum.



Bu çoraba bayıldım, çok sexy ama çok çok narin, her an kaçmaya müsait gibi duruyor. Ön tarafı düz ince çorap ama arkasına bakar mısınız ne kadar tatlı!

No comments:

Post a Comment