Monday, February 20, 2012

Watson's Pure Beauty Haul



Jasmine Water BB cream

Nihayet Türkiye'de de BB cream satıldığını duydum hemen denemek istedim, bu markayı daha önce hiç duymamıştım, Pure Beauty. Pek iyi bir marka olmadığı kesin, sadece Watson's larda satılıyor. Şu sıralar Missha BB cream kullanıyorum, genel olarak memnunum sadece renk tonu biraz daha sıcak tonlu olabilirdi, Missha hakkındaki yorumumu okumak için buraya tıklayabilirsiniz. Missha'ya kıyasla çok daha sıcak ve doğal bir renk tonuna sahip. Yalnız 1 renk seçeneği var, yani cilt tonunuz buğdaysa bu ton size olabilir ama daha açık veya daha koyuların başka bir BB creamde şanslarını denemeleri gerekiyor. Missha'dan çok daha sıvı bir yapısı var ama onun kadar doğal durmuyor, yani suratınıza bir şey sürdüğünüz belli oluyor o yüzden çok ince bir tabaka olarak sürmek gerekiyor.
Spf 30 olması da ayrıca iyi bir özellik. Çok fazla kapatıcılık beklemeyin ama bence bu kadarı da yeterli orta derece diyebiliriz herhalde. Genel olarak sevdim sayılır kendisini ama bu berbat ambalajla bir daha alır mıyım bilmiyorum :)


Pure Beauty UV White Sun Protection Compact SPF40 PA++

Bu da çirkin ötesi ve basit görünümlü bir ambalaj, eğer bu ürünü mağazada deneme şansım olsaydı kesinlikle almazdım, ürün de ambalajı kadar berbat çünkü. Hiç renk vermiyor, çok katı tebeşir gibi bir yapısı var, hani annelerimiz küçükken çocuklar için makyaj malzemesi alırdı da içinden dandik pudralar çıkardı onlara benziyor dokusu. Zaten ürünü beğenseydim bile toplum içerisinde bu tipsiz ambalajda bir ürünü çıkartıp kullanmaya utanırdım, kendisini en çirkin ambalajlı makyaj malzemem ilan ediyorum!


Pure Beauty GeoAqua Ultra Hydrating Eye Gel

Göz nemlendiricisi ihtiyacım vardı onu da bu tipsizle tamamlayayım dedim gerçi bu diğerleri kadar tipsiz değil ama neyse. Su bazlı bir ürün sulu jel kıvamında çok hafif akışkan ama nemlendirme özelliği pek iyi değil. Yağ içermediğinden göz altınızda yap bezeleri oluşturmayacaktır ama onlar kadar da nemlendirmesini beklemeyin, tabi bu ürün benim için çok yeni kullandıkça eğer merak eden olursa yorumlarımı yazabilirim.

No comments:

Post a Comment