Sunday, December 25, 2011

Forever New Clothing Haul



Forever New mağazasına kelimenin tam anlamıyla bayılıyorum, her şey çok süslü çok güzel, hatta zaman zaman fazla bile süslü. Her alışverişe çıktığımda mutlaka uğruyorum. Herhalde herkes benim kadar beğenmiş olacak ki Türkiye'nin her yerinde yeni mağazalar açmışlar. Online satışları maalesef yok ama bazen trendyol.com'da satışları oluyor, ben de bu eteği oradan aldım. Bel kısmı biraz bol, kalça kısmı da biraz dar oldu bana ama yine de problem yok benim için. Ayrıca bu renge de bayılıyorum, gül kurusu desem yanlış olmaz herhalde. Ayrıca bir de pudra rengi vardı. Bandage skirt, bandage dress'ler bir kaç sezondur moda, bakalım önümüzdeki sezon ne olacaklar.
Barbaros Şansal'ın söylediğinin aksine son derece moda olan bir şey daha var ki o da "exposed zipper" yani görünen fermuarlar. Dünyaca ünlü en büyük lüks giyim tasarımcıları bir kaç sezondur bu trende koleksiyonlarında yer veriyorlar ama Barbaros Bey'in bundan haberi yok galiba. Neden bahsettiğimi anlamayanlar için, bugün ne giysem yarışmasına bir bayan katılmıştı, elbisenin arkasında görünen ense kısmından başlayıp beline kadar uzanan bir fermuar vardı ve beyefendi bunu çok çirkin buldu, ben de onun bu tepkisini çok komik buldum.


Bu da yine Trendyol'dan aldığım pembe renkte bir body. 8 beden aldım ama çok büyük geldi, özellikle göğüs kısmı, o yüzden maalesef hiç giyemedim. Ama eğer bir beden daha küçük olsa çok sevecektim kendilerini. Normal bir bluz gibi ama önündeki kurdeleler hareket katıyor.



Bu etek de Trendyol'da vardı ama ben oraya gelmeden önce almıştım, biraz bekleseymişim yarı fiyatına alacakmışım. Deneyip de almama rağmen bu eteği de biraz küçük almışım, 6 beden almışım 8 de biraz büyük gelmişti, ben de iyimser davrandım :) Eteği bir kere giydim ve içinde geçirdiğim bir saatten sonra biri beni belimden boğuyormuş gibi hissettim. Saten kumaştan yapılmış ve rengi çok tatlı, toz pembe pudra pembesi tonlarında bir renk.


Bu da metalik gümüş parıltılı bir cacoon cardigan - bolero. Bu tarz hırkalar bir kaç sene önce modaydı ama yine de hoşuma gittiği için aldım. Çok sıcak tutacak bir hırka değil ama çok şık tutacağı kesin.


Sıcak demişken bu da aynen pek ısınmaya yönelik yapılmamış bir kazak. Mağazadaki hemen hemen her şey gibi bu da pudra pembesi. Minik kurdelelerle örülmüş, çok şık.


Bu soğuk havalarda sadece şıklık değil biraz da ısınmak istiyorsanız bu hırka mı desem bolero mu desem daha doğru bir seçim olacaktır. Rengi aslında yine aynı tonlarda ama biraz kahveye bakıyor. Önünde küçük taşlı bir düğmesi var ama hiç sağlam gözükmedi bana. Hırka çok kalın ilik yeri çok ince, o yüzden her an kopabilir.


Forever New dolabıma ayrı bir hava getirdi, çok tatlı şeyler var bu hırka da favorilerimden. Minik kahverengi parlak boncuklarla işlenmiş ön tarafı, arkasıysa sade. Bu biraz daha gül kurusuna bakan bir pudra rengi.



Ve son olarak bugün Metro City'den bu çok şık peplum hırkayı aldım. Taupe, fare rengi gibi bir rengi var :) Özellikle işte giymek için çok uygun. Forever New'a pek kış gelmemiş, mağazayı girdiğinizde hala yazlık ilk baharlık bir sürü şey bulabilirsiniz, kışlıklar azınlıkta. Ben de bu sıcacık hırkayı görünce dayanamadım tabi. Belindeki siyah kemer bel bölgenizi ortaya çıkarıp sexy bir hava katıyor hırkaya.

Ayrıca yine Forever New'dan aldığım küpe ve taçlara da bir göz atmak isterseniz buraya tıklayın.

No comments:

Post a Comment